Αντιμετώπιση στένωσης ουρήθρας με μέθοδο Optilume

Οι παραδοσιακές μέθοδοι

Η θεραπεία της στένωσης της ουρήθρας μπορεί να περιλαμβάνει:

• Διαστολή της ουρήθρας. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ο ουρολόγος χρησιμοποιεί μακριές, λεπτές ράβδους που αυξάνουν σταδιακά το πάχος τους για να ανοίξουν τη στένωση.
  • Εσωτερική ουρηθροτομή. Η εσωτερική ουρηθροτομή περιλαμβάνει τη χρήση ενός κυστεοσκόπιου με ένα μικρό μαχαίρι (νυστέρι) στο άκρο. Ο ουρολόγος χρησιμοποιεί το κυστεοσκόπιο για να κόψει τον ουλώδη ιστό.
Ανακατασκευή της ουρήθρας. Ο ουρολόγος αφαιρεί τη στένωση και επανασυνδέει τα υγιή άκρα της ουρήθρας.

Αντιμετώπιση Στένωσης Ουρήθρας με την καινοτόμο μέθοδο Optilume

Τι είναι το Optilume

Το ουρηθρικό μπαλόνι Optilume® με φαρμακευτική επικάλυψη αναπτύχθηκε ως απάντηση στη σοβαρή δυσαρέσκεια των ασθενών και των ιατρών με τις τρέχουσες λύσεις στενώσεων.

Το Optilume είναι μια ελάχιστα επεμβατική διαδικασία που χρησιμοποιείται για τη θεραπεία στενώσεων της ουρήθρας με διαστολή και χορήγηση του φαρμάκου (πακλιταξέλη) απευθείας στη στένωση, μειώνοντας σημαντικά τη συχνότητα υποτροπής της στένωσης. Η διαδικασία περιλαμβάνει τη χρήση ενός μικρού, εύκαμπτου σωλήνα που εισάγεται στην ουρήθρα. Στη συνέχεια, ο σωλήνας διογκώνεται με φυσιολογικό ορό για να διασταλεί η στένωση και να δημιουργηθεί ένα μεγαλύτερο άνοιγμα για τη ροή των ούρων.

Τα πλεονεκτήματα του Optilume

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Optilume είναι ότι πρόκειται για μια ελάχιστα επεμβατική διαδικασία, πράγμα που σημαίνει λιγότερη βλάβη στον ιστό που περιβάλλει τη στένωση.

Το Optilume μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ταχύτερο χρόνο ανάρρωσης και λιγότερο πόνο και δυσφορία για τον ασθενή. Επιπλέον, επειδή η διαδικασία είναι ελάχιστα επεμβατική, υπάρχει μειωμένος κίνδυνος επιπλοκών, όπως μόλυνση, αιμορραγία ή βλάβη στους γύρω ιστούς.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του Optilume είναι ότι οι ασθενείς μπορούν συνήθως να επιστρέψουν στο σπίτι τους την ίδια ημέρα της διαδικασίας.

Αναλυτικότερα

• Υποτροπιάζουσες στενώσεις: Οι στενώσεις της ουρήθρας μπορεί μερικές φορές να υποτροπιάσουν μετά από παραδοσιακές θεραπείες όπως η διαστολή ή η ουρηθροπλαστική. Το Optilume μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για ασθενείς που έχουν ήδη δοκιμάσει άλλες θεραπείες χωρίς επιτυχία.
  • Μειωμένος χρόνος διακοπής λειτουργίας: Το Optilume είναι μια ελάχιστα επεμβατική διαδικασία, πράγμα που σημαίνει ότι οι ασθενείς μπορούν συνήθως να επιστρέψουν στο σπίτι τους την ίδια ημέρα και συχνά μπορούν να επιστρέψουν στην εργασία τους και στις κανονικές τους δραστηριότητες μέσα σε λίγες ημέρες.
  • Μειωμένος κίνδυνος επιπλοκών: Οι παραδοσιακές θεραπείες στενώσεων της ουρήθρας μπορεί να φέρουν επιπλοκές όπως αιμορραγία ή μόλυνση. Το Optilume είναι μια διαδικασία με χαμηλό κίνδυνο επιπλοκών.
  • Μακροχρόνια αποτελέσματα: Το Optilume έχει αποδειχθεί ότι παρέχει μακροχρόνια ανακούφιση από τις στενώσεις της ουρήθρας. Σε κλινικές δοκιμές, οι ασθενείς που έλαβαν Optilume είχαν χαμηλότερο ποσοστό υποτροπής από εκείνους που έλαβαν άλλες θεραπείες.
  • Βελτιωμένη ποιότητα ζωής: Οι στενώσεις της ουρήθρας μπορεί να προκαλέσουν δυσφορία, πόνο και δυσκολία στην ούρηση. Το Optilume μπορεί να ανακουφίσει αυτά τα συμπτώματα, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής του ασθενούς.